Latest Products

Tak Kenal Maka Tak Cinta | Ustaz Hasrizal

Detail



Ebook "Tak Kenal Maka Tak Cinta" adalah merupakan sebuah ebook ilustrasi yang memberikan "Panduan & Tips di dalam berkomunikasi dan membina hubungan mesra sesama insan". 

Komunikasi Hebat & Efektif adalah penting untuk menguasai situasi dan menangani konflik serta jurang yang wujud antara dua pihak. Tidak kira sama ada komunikasi antara isteri & suami, ibu-bapa & anak-anak, guru & murid-murid, bos & pekerja, mahupun dengan rakan-rakan serta jiran-jiran... semuanya ada dikupaskan di dalam ebook ini.

Motivasi dan inspirasi yang dipersembahkan dalam pelbagai ilustrasi unik dengan lebih 50 watak-watak kartun dan sketsa masyarakat ini, bakal membuka dimensi baru di dalam pemikiran ummah ke arah mendepani cabaran dunia tanpa sempadan.




Klik Banner dibawah segera untuk mendapatkan ebook ini!

Keunikan Biskut Raya - Belajar Teknik Mudah Membuat Biskut Raya Yang Sedap

Detail
Sebut sahaja tentang biskut tradisional,pasti terbayang akan biskut samprit, bahulu, bangkit kelapa, dahlia dan sebagainya. Kini biskut tradisional mendapat sambutan yang hangat dari orang ramai. Buktinya , kadangkala harga biskut tradisional adalah jauh lebih tinggi dari biskut-biskut yang moden.

Membuat kuih tradisional memerlukan kepakaran yang tinggi. Walaupun bahan-bahan yang diperlukan agak sedikit dan kosnya memang murah tetapi untuk menghasilkan biskut tradisional yang sedap dan bermutu tinggi adalah agak sukar sebenarnya. Meskipun lambakan buku resepi dan ruangan blog yang menyediakan resipi-resipi biskut traditional, ternyata membuatnya bukanlah semudah yang disangka. Ada teknik-teknik dan rahsia yang perlu diketahui.

Setiap kali menjelang hari raya, selain hidangan tradisi seperti lemang, ketupat dan lain-lain, aneka biskut tradisional dan moden tradisional merupakan juadah popular yang akan menjadi pilihan. Sama ada tradisional mahupun moden, setiap satunya tetap memiliki keistimewaan.

Kaum Melayu Islam di Malaysia memang terkenal dengan aneka sajian lazat dan menyelerakan. Bahulu, makmur, dahlia, London Almond adalah di antara hidangan klasik dan klasik moden yang masih segar menjadi hidangan utama pada hari-hari perayaan dalam masyarakat kini.

Berbekalkan pengalaman hampir 20 tahun yang merangkumi perniagaan bakeri dan kelas masakan di Seri Ain Cake Corner milik sendiri di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur, Penulis ingin berkongsi resipi-resipi popular keluarga. Penulis berjalan ke banyak tempat bukan sekadar mengumpul resipi tetapi juga belajar teknik-teknik yang betul untuk menghasilkan biskut yang lazat.

Dapatkan segera Di sini

Ebook Bervideo Panduan Pembuatan Coklat Buatan Tangan Dari Rumah

Detail

Jom belajar buat coklat dengan berpandukan 11 video langkah demi langkah dan mula jana pendapatan lumayan hanya dari rumah


COKLAT...COKELAT...SHOCOLATS...CHOCOLATE....!!!

Sebutan yang berbeza tetapi membawa maksud yang sama iaitu COKLAT. Sebut sahaja coklat, sudah tentu menjadi kegilaan buat sesetengah orang. Mungkin ramai di kalangan kita merupakan penggemar coklat dan ada juga yang diboleh digelar sebagai chocolate maniac!. Bagi sebahagian besar kanak-kanak termasuklah anak-anak kita, coklat merupakan suatu benda yang tidak dapat dipisahkan. Jadi menjadi satu bonus kepada golongan ibu atau bapa jika tahu cara membuat coklat yang sebenarnya tidaklah sesukar yang disangka seterusnya menjimatkan wang dari membeli coklat berjenama yang mahal untuk anak-anak tersayang.


 Kenapa Anda Perlu Memceburi Perniagaan Coklat?
  • Modal yang rendah untuk bermula iaitu sekitar RM300 - RM500.
  • Permintaan pasaran yang tinggi dan sedia ada terutamanya untuk majlis perkahwinan dan musim perayaan.
  • Kadar keuntungan yang tinggi sehingga mencecah 200%.
  • Boleh dijalankan secara online menggunakan blog dan juga secara offline.
  • Tempahan boleh dihantar melalui perkhidmatan pos.
  • Bahan-bahan dan peralatan membuat coklat yang mudah untuk diperolehi dan tidak memerlukan peralatan yang canggih dan mahal
  • Senang untuk dipelajari. 

eBook Bervideo Panduan Pembuatan Coklat Buatan Tangan Dari Rumah.

Merupakan panduan yang berguna untuk anda mula menjana pendapatan lumayan hanya dari dapur rumah anda. Sekarang anda tidak perlu lagi mengeluarkan belanja yang besar untuk ke kelas-kelas atau bengkel membuat coklat lagi. Anda sudah boleh belajar membuat coklat hanya dari rumah. Malah anda boleh melihat video ini berulang-ulang kali sehingga anda berjaya membuat coklat. Penulis berharap eBook Bervideo ini akan dapat membantu anda untuk sama-sama memajukan ekonomi diri dan keluarga. 

  1. Panduan  dalam bentuk ebook dan 11 video langkah demi langkah yang akan membantu anda untuk memulakan perniagaan coklat pada bila-bila masa.
  2. Modul pembelajaran bagi 11 video panduan membuat coklat tersebut adalah sama seperti modul yang digunapakai sepanjang Siti mengadakan kelas coklat.
  3. Ia bukan sahaja menunjukkan cara-cara membuat coklat tetapi anda juga akan diterangkan tentang panduan asas perniagaan coklat dan pemasaran secara online yang Siti gunakan sehingga mampu menjana income sekurang-kurangnya 4 angka sebulan .
  4. Senarai pembekal barangan coklat di seluruh negara turut disediakan dan eBook Bervideo ini.
  5. Panduan yang mudah difahami kerana disampaikan dalam bahasa melayu.
  6. Kaedah pembuatan yang diajar hanya menggunakan peralatan yang sudah tersedia, murah dan mudah didapati.
  7. eBook Bervideo ini akan sentiasa dikemaskini dari semasa ke semasa. Pemilik eBook sedia ada akan menerima eBook yang dikemaskini (jika ada) secara PERCUMA.
  8. Pemilik eBook akan menerima BANTUAN dan SOKONGAN berterusan melalui telefon, skype, emel dan juga facebook.
  9. Boleh dijadikan rujukan pada bila-bila masa.

JOM TONTON VIDEO DI BAWAH DULU...



(ANDA AKAN MENERIMA SEKEPING CD YANG MENGANDUNGI 11 VIDEO + eBook)

Berapakah Harga Untuk CD Hebat Ini...?

RM 97.00 SAHAJA


Jejak Pelaburan Hartanah : Panduan Lengkap

Detail



ISI KANDUNGAN BUKU INI :


Bab 1     : Mengapa Hartanah
 
Bab 2     : Profil Pelabur Hartanah
 
Bab 3     : Memilih Penasihat Pelaburan
 
Bab 4     : Memiliki Matlamat Kewangan
 
Bab 5     : Kitaran Pasaran Hartanah
 
Bab 6     : Jenis-jenis Pegangan Hartanah
 
Bab 7     : Jenis-jenis hartanah
 
Bab 8     : Garis Panduan Pelaburan Hartanah
 
Bab 9     : Strategi Pelaburan Hartanah
 
Bab 10   : Rahsia Kekayaan Hartanah
 
Bab 11   : Mendapatkan Modal untuk Pelaburan Awal
 
Bab 12   : Pinjaman Bank
 
Bab 13   : Membeli dan Menyewakan Rumah
 
Bab 14   : Mengurus dan Melindungi Hartanah
 
Bab 15   : Menjual dan Mendapat Untung
 
Bab 16   : Perundangan dan Percukaian
 
Bab 17   : Tip Menjadi Pelabur Muslim yang Cemerlang


LAMPIRAN  

A – Perjanjian Sewa Beli
 
B – Contoh Perjanjian Sewa Beli
 
C – Senarai Semak Hartanah
 
D – Contoh Letter Offer To Purchase
 
E – Contoh Letter Offer dari Bank


Rumah Penyayang Hembusan Kasturi

Detail

Pertubuhan Kebajikan & Pendidikan Nur Kasih Selangor (Pertubuhan Nur kasih). Rumah ini diberi nama Rumah Penyayang Hembusan Kasturi cawangan Meru, Klang adalah pertubuhan untuk membela nasib anak-anak yatim, ibu tunggal, warga emas, fakir miskin dan asnaf zakat. Hari ini mereka ingin dapatkan bantuan dari anda2 untuk mereka siapkan asrama lelaki yang telah terbengkalai sejak dari tahun 2011 dan mereka memohon untuk bantuan bagi mereka menyelesaikan tunggakan bil air sebanyak RM1265.60.

pada yang sudi membantu, anda boleh sumbangan ke akaun berikut.

Rumah Penyayang Hembusan Kasturi
MBB : 5620 1200 3574

Pertubuhan Kebajikan & Pendidikan Nur Kasih
MBB : 5121 1003 6832

untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi :

Tuan Hj Zubir Hj Omar ( 012-3886304 )
Pn Hjh Maryam Hj Ahmad Shafie ( 016-3313504 / 013-2749573)

Alamat : 
Lot 53958 Jalan Tanjung Shawal, Batu 3, Jalan Kapar 42100, Klang , Selangor

Facebook : 
Bantulah seikhlas yang mungkin. Semoga Allah s.w.t memberikan ganjarannya.

Terima kasih atas keperihatinan tuan-tuan & puan-puan ke atas anak yatim/ miskin dr RPHK ini

Yayasan Pendidikan Al-Quran Bagi Anak Istimewa

Detail

Infaq / Sedekah bagi usaha memberikan pendidikan Al-Quran & Ibadah bagi anak-anak syurga. Marilah bersama-sama mereka dalam memberi ruang dan peluang serta memberi hak mereka untuk merasakan bahawa Al-Quran juga untuk Mereka...

CIMB ISLAMIC : 14330000227109

Maklumat Lanjut ;
En. Zaidi - 0196656565
Pn Sophia - 0123051307

Email : yayasanfaqeh@gmail.com

Saham Akhirat Ma'had Tahfiz Al-Quran Nusratul Ulum ( MATAN )

Detail

BANK ISLAM - [0705-2010-0077-94]
CIMB - [0740-0000-6551-00]
MAYBANK - [5573-2605-0364]


Mungkin kita tidak mampu utk menyumbang apa-apa tetapi dengan satu klik pada butang 'SHARE' ada saudara kita yang mampu menyumbang terbaca pekara ini dan telah menyalurkan wangnya kepada MATAN maka dengan satu klik butang SHARE anda tadi telah menjadikan anda juga penerima pahala dari sebab sumbangan orang yang terbaca apa yang anda sharekan padanya...SUBHANALLAH


Ma’had Tahfiz Al-Quran Nusratul Ulum(MATAN) ditubuhkan pada 1 Jun 2010. MATAN Bertempat di Taman Machang Bubuk, Bukit Mertajam, Pulau Pinang. MATAN menyediakan pengajian tahfiz untuk pelajar lelaki dan perempuan. MATAN sekarang ini sedang menyewa di sebuah premis yang bertempat di Taman Machang Bubuk bagi pelajar tahfiz lelaki dan menyewa di sebuah premis di Taman Impian Jaya untuk asrama perempuan dan MATAN mempunyai tanah sendiri berkeluasan 2 ekar yang bertempat di Kampung Cherok To Kun Atas, Bukit Mertajam, Pulau Pinang.

Mengapa MATAN memohon sumbangan dari anda?

1) MATAN mempunyai sebidang tanah seluas 2 ekar dan memerlukan sumbangan dari sahabat-sahabat semua untuk membantu MATAN mendirikan sebuah bangunan 4 tingkat di tanah tersebut. Bangunan itu merangkumi dewan belajar, asrama pelajar, dewan solat, dewan makan, pejabat, tandas dll. MATAN akan memulakan pembinaan bangunan tersebut pada hari rabu 9-1-2013.

MATAN memerlukan peruntukan wang sebanyak RM 100,000.00 untuk rancangan seterusnya. Diharap semua sahabat sudi untuk menderma dan teruskan menderma untuk tujuan ini demi melihat pelajar-pelajar MATAN belajar dengan lebih selesa dan harmoni. Kedudukan lokasi bangunan tersebut nanti akan lebih baik dan selesa kerana berada di pinggir kampung yang tenang dan damai berbanding sekarang ini pelajar MATAN berada di kawasan bandar yang sibuk dan bising dengan hiruk pikuk kehidupan dunia yang menganggu tumpuan utk belajar

2) MATAN juga mempunyai masalah dari segi menguruskan pembelanjaan harian kerana MATAN tidak mempunyai sumber tetap yang membantu kecuali yuran pelajar yang berjumlah RM130 diambil dari setiap pelajar pada setiap bulan. Oleh kerana MATAN adalah sebuah ma,had yang bergerak secara sendirian tanpa dibantu oleh mana-mana badan tertentu, MATAN tidak mampu menguruskan pembelanjaan harian jika tanpa sokongan sahabat-sahabat MATAN sekalian.

MATAN adalah sebuah madrasah yang tidak ditaja oleh mana2 badan dan merupakan sebuah madrasah yang diusahakan secara bersendirian.

MATAN memperolehi pendapatan bulanan adalah melalui yuran yang dikenakan keatas pelajar iaitu sebanyak RM 130 sahaja.

Buat masa ini pelajar di MATAN adalah seramai 25 orang (18 lelaki & 7 perempuan)

MATAN tidak mengenakan yuran kepada pelajar yang miskin yang tidak berkemampuan.

Jadi, Pendapatan melalui yuran pelajar adalah sekitar RM 3000 sahaja

Dari segi pembelanjaan, MATAN membayar gaji ustaz, gaji tukang masak, membeli barang keperluan utk makanan seperti beras,ikan,ayam,gula dll. dan jumlah pembelanjaan bulanan adalah seperti berikut;


A)Gaji Ustaz = RM 800(Guru Tahfiz) ,
RM 200 (Guru Bahasa Arab),
RM300(Guru Fardhu Ain)

B)Gaji Tukang Masak =RM 600

C)Belanja untuk makanan dan minuman pelajar =RM 2000

D) Bil api dan elektrik = RM400

JUMLAH KESELURUHAN = RM 4300


JADI, MATAN menghadapi masalah dari segi menangung pembelanjaan dengan memerlukan bantuan dan sokongan dari sahabat MATAN...Jumlah yang diperlukan utk setiap bulan adalah lebih kurang sebanyak RM 1300 sahaja...

Dengan ini diharapkan kerjasama dari sahabat2 semua agar menyumbangkan sedikit sebanyak yang mampu secara tetap setiap bulan kepada MATAN....

Kepada saudara yang ingin menyumbang kepada MATAN, bolehlah menyalurkan sumbangan ke akaun

BANK ISLAM - [0705-2010-0077-94]
CIMB - [0740-0000-6551-00]
MayBank - [5573-2605-0364]

Atau utk sebarang pertanyaan tuan/puan bolehlah berhubung terus melalui telefon utk bercakap sendiri dengan saya (Ustaz Nasir) di nombor 017-4555400 @ emailkan ke nusratul_ulum@yahoo.com

MATAN amat memerlukan kerjasama dari sahabat2 semua dengan izin Allah dengan menghulurkan sedikit sebanyak yang termampu.


Oleh itu doa dan sumbangan Tuan/Puan amat2 diperlukan utk menjamin MATAN terus maju dan berkembang pesat dimasa yang akan datang..InsyaAllah.

Kesudian Tuan/Puan untuk menyumbangkan RM10 kepada MATAN secara berterusan setiap bulan untuk pembiayaan bulanan dan pembiayaan pelajar2 miskin amatlah kami hargai dan doa kami agar Tuan/Puan dilimpahi rezeki yang berkat dan rahmat yang mencurah-curah dari Allah Zat yang memerintah sekalian alam..jazakallah

Rahsia Tangisan Bayi

Detail
Biasanya, setiap kali bila bayi menangis, ibunya akan terus menyusukannya. Sebenarnya, lapar bukanlah satu-satunya sebab bayi menangis. Selain dari lapar, bayi akan menangis bila menghadapi keadaan-keadaan seperti penat, kembung perut, tidak selesa, perlu sendawa dan beberapa sebab lagi.

Seorang ibu mendakwa bahawa beliau boleh berkomunikasi dengan bayinya dan faham apa kehendak-kehendak si comel bila mereka menangis. Pendek kata, beliau boleh faham 'bahasa bayi'.

Dengan meneliti bunyi tangisan bayi, beliau boleh bezakan sama ada bayi tersebut, penat, letih, tidak selesa, perlu sendawa atau sebab-sebab lain.

Jika seseorang ibu itu faham sebab-sebab bayi menangis, tidak akan timbul masalah bayi tersebut menangis berpanjangan kerana apabila kehendak bayi itu dipenuhi, sudah pasti dia akan berhenti menangis.

Menurut ibu tersebut, tangisan bayi bukanlah satu bunyi yang dihasilkan secara rawak, tetapi ia adalah satu bentuk komunikasi oleh bayi bagi menyampaikan keinginan mereka.

Tangisan adalah merupakan 'bahasa universal' bagi bayi. Buktinya, teknik yang digunakan oleh si ibu ini telah diuji oleh lebih dari 1000 bayi dari 30+  bangsa seluruh dunia.

9 daripada 10 ibu-ibu memberikan respons yang positif terhadap teknik ini.

70% ibu-ibu melaporkan bahawa mereka lebih yakin dan selesa setelah berjaya mengenalpasti teknik ini.

2 daripada 3 bapa melaporkan bahawa tekanan emosi yang mereka hadapi berkurangan dan hubungan rumahtangga yang lebih harmoni.

Anda tak percaya?

Salah seorang dari ibu tersebut telah membuktikan fakta ini dengan menggunakan rakaman video anaknya sendiri.

Nak tengok? KLIK BANNER


Pakej Pelaburan Emas : Siri Belajar Dari Rumah Pelaburan Emas Cara Mudah Dan Menguntungkan

Detail

Anda menghadapi masalah kesukaran mencari strategi yang sesuai untuk melabur emas?

Salam Hormat 

Adakah anda pening dengan masalah yang dihadapi sekarang? Adakah anda ada masalah berikut dalam melabur emas?

1) Tiada satu sistem melabur emas yang proven! 
Dah banyak duit dihabiskan untuk membeli emas. Dah la tu….tak cukup dengan cash yang ada, ada juga yang tersangkut dengan pinjaman kerana gara-gara ikut orang nak melabur juga dalam emas. Namun, bila diamati, takle muai sangat untung melabur emas ini…kenapa ya? Di mana silapnya?

Katakan anda melabur emas dalam 100gm, tapi bila cukup 1 tahun eh eh, untung baru dapat RM400 lebih je…apa hal? Anda sepatutnya boleh dapat lebih dari itu kalau itulah kondisinya.


2)Emas Tersangkut di Ar Rahnu?


Ini dilemma yang semasa awal pembabitan dalam urusan pembelian surat pajak, selalu dapat kes tolong tebuskan mereka yang tersangkut emas di ar rahnu. Jika anda tahu cara menstrukturkan pinjaman di Ar Rahnu, tidak sepatutnya masalah tidak dapat tebus balik emas itu berlaku.


3)Silap Timing Beli dan Jual Emas.


Ini juga berkaitan sistem melabur emas. Anda dah tersilap membeli. Terbeli  emas  tatkala harga dah tinggi. Lebih parah, anda hanya tahu satu kaedah melabur emas iaitu beli harga rendah, jual harga tinggi. Jadi anda pening tak tahu apa nak buat…nak dijual pun pening, nak masuk pajaK gadai pun pening…


4)Takut takut nak mula melabur emas.


Mungkin anda baru jer dapat duit banyak / duit lebih. Member kata, gi melabur emas jer…untung beb. Tapi bila diamati, kita agak ragu ragu dengan pelaburan emas ni, sebab anda baru hendak bermula, tapi tak tahu mana nak mula? Mungkin anda takut rugi melabur emas.


 
5)Tak tahu nak buat pendapatan pasif

Mungkin anda dah cuba berbagai cara dan skim pelaburan, tapi masih belum dapat satu kaedah bagaimana nak buat pendapatan pasif yang berterusan tahun demi tahun. …tanpa perlu buat kerja lebih. Dalam pelaburan emas, berita baik, ada caranya anda boleh cipta pendapatan pasif yang berterusan tahun demi tahun dan nilai pendapatan itu pula semakin besar pula setiap tahun. Main emas ini, lebih kurang adik beradik pelaburan hartanah.  Lagi banyak stok emas anda miliki, lagi banyak keuntungan anda perolehi dari berbagai cara.

Sejak kebelakangan ini banyak media massa dan akhbar akhbar menyiarkan berkenaan pelaburan emas. Ia dah jadi satu instrument pelaburan yang amat menguntungkan dan menjadi pilihan ramai pelabur di seluruh dunia. Disokong oleh sifat dan sejarah kehebatan nilai emas itu sendiri, ia dah jadi seolah olah satu bentuk pelaburan yang eksklusif. Jika anda memiliki emas, bermakna anda memiliki kekayaan yang sebenar…best gitu…

Sahabat Semua ,saya ada membawa berita baik kepada (nama) mengenai cara menangani semua masalah masalah yang saya sebutkan diatas tadi.

Kalau (nama) nak tahu lebih lanjut, Klik Banner Berikut :



Salam sukses,


Case Study Dangang Emas : Ketahui Lang-Langkah Memulakan Dagangan Emas Yang Menguntungkan!

Detail

KLIK BANNER!

Belajar Menjahit Pelbagai Jenis Baju Kurung : Panduan Langkah Demi Langka, Praktikal Dan Mudah Difahami

Detail

Di sini anda boleh belajar cara menjahit baju kurung dengan panduan langkah demi langkah yang praktikal dan mudah difahami.

TAK PERLU SUSAH-SUSAH buang masa di ‘Google’ untuk mencari cara menjahit baju kurung lagi…Tak perlu bayar mahal-mahal untuk kelas menjahit…anda akan ditunjukkan bagaimana anda boleh mempelajari cara menjahit baju kurung dengan mudah, cepat dan praktikal...

Dapatkan cara jahit baju kurung sekarang di sini:


Belajar asas menjahit baju kurung, mengambil ukuran, melukis pola, memotong kain, menjahit kain, menjahit poket baju, menjahit pinggang kain dan lain-lain. Semuanya ditunjukkan dengan illustrasi, gambar sebenar dan teks keterangan langkah demi langkah yang mudah difahami dan diikuti secara praktikal.

Jika anda sedang tercari-cari cara untuk MENAMBAH PENDAPATAN? Inilah penyelesaian yang REALISTIK. Belajar menjahit dan ambil upah menjahit baju orang lain.

Mulakan dengan belajar cara menjahit baju kurung sendiri dulu. Kemudian ambil upah menjahit baju secara kecil-kecilan. Kemudian buka kedai jahit atau butik sendiri. Pastinya lumayan, kan? Kalau ada kedai jahit sendiri dan ada pekerja sendiri...lagilah lumayan!!!

SEGALANYA MUNGKIN! Inilah titik permulaan untuk mengubah hidup anda!!

Sekarang, anda boleh mempelajari cara menjahit baju kurung dengan MUDAH, CEPAT dan PRAKTIKAL.
Anda boleh terus menjahit baju kurung sekarang.



Apa faedahnya belajar menjahit:
1) Mengurangkan kos membeli dan menempah baju.. (Hari Raya, kenduri, baju sekolah anak-anak, baju baru...)
2) Tambah pendapatan (ambil upah menjahit)
3) Mengisi masa lapang dengan hobi yang bermanfaat
Dan banyak lagi...

Apa kelebihan panduan ini:
1) Senang difahami dan diikuti walaupun anda LANGSUNG TIADA ASAS DALAM JAHITAN.
2) Jaminan pulangan wang 100% dalam tempoh 30 hari jika tidak berpuas hati.
3) Tidak perlu menghadiri kelas menjahit, boleh belajar bila-bila masa.
4) Menjimatkan kos.
Dan banyak lagi kelebihan lain...

JOM BELAJAR MENJAHIT BAJU KURUNG SEKARANG!!
Dapatkan sekarang dan mahirkan diri anda dengan kemahiran baru ini!! Kemudian bina masa depan dengan kemahiran menjahit. Mulakan dengan belajar cara menjahit baju kurung. Siapa tahu, andalah pemilik kedai jahit/ butik yang dapat menjana pendapatan lumayan dengan kemahiran yang amat mudah dipelajari ini. Jangan berlengah lagi.

Dapatkan SEKARANG!!

KLIK SEKARANG

 

Tambah ilmu ==> Tambah kemahiran ==> Tambah pendapatan.

Terima Kasih.

Usahawan Blog : Cara Pantas Jana Wang Dengan Blog

Detail

Kenapa masih gagal menjana pendapatan melalui BLOG?

Salam sejahtera

Apa khabar Anda Semua? Saya harap anda berada dalam keadaan yang baik-baik sahaja. Pernahkah Anda terfikir kenapa masih ramai yang gagal menjana duit di BLOG?

Salah satu sebab mungkin kerana information overloaded.
Ada pula sesetangah orang yang lansung tidak membeli apa-apa panduan dan mencuba sendiri.

Anda terletak dalam kumpulan yang mana?

Jika anda berada di salah satu kumpulan di atas dan sudah berjaya menjana duit di blog, tahniah saya ucapkan. Jika belum, mari saya beritahu kenapa gagal?

Ada beberapa sebab kenapa gagal menjana duit di BLOG:

# dengan informasi yang terlalu banyak (information overloaded) menjadikan kita tak tahu hendak bermula dari mana. Masalah ini terjadi kerana terlampau banyak produk yang menceritakan perkara yang sama. Semuanya nampak lebih kurang sama menyebabkan kita keliru untuk bermula.

# tanpa produk lansung juga boleh menyebabkan kegagalan. Dengan hanya mencari di enjin carian Google kita juga boleh pelajari pasal buat duit di internet. Masalahnya informasi yang ada tidak disusun dengan rapi dan terdapat teknik-teknik rahsia yang tidak didedahkan dengan percuma

Terdapat beberapa cara PANTAS menjana duit di blog…






Harga : RM 50 SAHAJA


Skor Pantas - Matematik Nori Kaedah Baru Mudah Faham Dan Pantas Mengira

Detail

Bagi guru-guru dan ibu bapa di luar sana yang inginkan anak-anak dan anak murid anda jadi ‘genius’dalam subjek Matematik, sini ada rahsianya ...


Terbongkar: Bagaimana Anak-anak atau Anak Murid Anda Mampu Menguasai Matematik Ilmu Campur, Tolak, Darab & Bahagi dalam Masa Kurang 10 Saat  Tanpa Menggunakan Kalkulator !

Di sini buat julung-julung kali didedahkan, cara & teknik yang pakar matematik sahaja tahu untuk mengajar anak murid anda supaya cepat dalam pengiraan 4 operasi penting ini – Campur, Tolak, Darab dan Bahagi dengan mudah sepantas kilat ...

Harga : RM 50 SAHAJA




Bagaimana menjadikana anak pandai matematik?

Saya mendapati ramai orang masih mencari-cari bagaimana cara menjadikan anak bijak matematik.
Berbekalkan sedikit sahaja modal anda berjaya mencapai cita-cita yang anda impikan selama ini.
Sila layari:  


Ia sebuah eBook yang menunjukkan cara bagaimana  menjadikan anak pandai belajar matematik meskipun tanpa bantuan anda.
 
Tips-tips yang disediakan boleh membantu anda mendominasikan impian anda selama ini.

Teknik yang diberi tidak terdapat di mana-mana kedai buku di Malaysia kerana ianya adalah hasil ciptaan penulis sendiri, melalui pengalaman beliau mengajar matematik selama 27 tahun.
 
Sila klik / layari :   
 

Lambat Pancut - Ebook Percuma Panduan Mudah bagaimana Untuk Lambat Pancut Ketika Seks!

Detail

[RM10 Untuk 1 Pendownload Bertuah Setiap Bulan!] Download PERCUMA Panduan KHAS SUAMI ISTERI SAHAJA Bagaimana Lambat Pancut Ketika Seks Dengan Mudah
Untuk Lelaki!



harga : PERCUMA!!!






Tips Atasi Cepat Pancut

Cepat pancut sentiasa menghantui lelaki yang pertama kali melakukan hubungan seks. Ini terjadi kerana mereka terlalu bernafsu sehingga lupa untuk mengawalnya. Akhirnya mereka datang inzal lebih awal dari pasangan wanita mereka. Jika anda tidak belajar untuk mengawal situasi ini, ia pasti akan terbawa–bawa sepanjang hidup anda.

Cepat pancut akan memberi perasaan kecewa kepada diri anda dan juga pada pasangan anda. Untuk elakkan ia dari menghantui diri anda, berikut adalah beberapa cara untuk atasi masalah cepat pancut.

Tips pertama: Perlahan– lahan.

Hubungan seks yang baik adalah hubungan yang di lakukan dengan penuh perasaan  kasih sayang. Jika anda gelojoh atau terlalu pantas, tiada perasaan kasih sayang akan terhasil ketika hubungan seks di lakukan. Akibatnya, anda akan cepat pancut kerana terlalu ingin cepat menghabiskan hubungan seks tersebut.

Tips kedua: Tenang

Tidak perlu tergesa–gesa atau berperasaan kelam kabut ketika melakukan hubungan seks. Jika anda tergesa–gesa anda pasti akan cepat pancut. Buang segala tekanan dan lakukan hubungan dengan perasaan tenang. Jangan tertekan, sebaliknya berikan yang terbaik ketika melakukan hubungan seks.

Tip ketiga : Kawal pernafasan.

Jangan bernafas terlalu laju. Sebaliknya bernafas secara relaks dan secara tidak langsung anda akan lebih tenang ketika melakukan hubungan seks. Jangan biarkan nafsu mengawal nafas anda. Kawal pernafasan secara sedar. Ketika mendayung, bernafas sekata dengan dayungan supaya gerakan anda lebih padu dan bertenaga. Jika nafas anda kelam kabut, anda pasti akan rasa tertekan dan akan alami cepat pancut.

Ketiga–tiga tips di atas pasti boleh membantu anda untuk lebih menikmati hubungan seks tanpa mengalami ejakulasi pramatang. Betulkan mindset anda bahawa seks untuk di nikmati dengan tenang.

Untuk tips seterusnya yang lebih 'advance' anda boleh download ebook percuma bagaimana anda boleh lambatkan pancutan air mani anda dengan mudah dengan Klik banner dibawah :-

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. eBOOK- eBUKU - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger